2014 m. gegužės 3 d., šeštadienis

Sandra Brown - "Užgavėnės"


Oficialiai: Burkas Beizilas – policininkas, nebeturintis ko prarasti. Žuvus partneriui, žlugus santuokai ir karjerai, jis turi vienintelį tikslą – atkeršyti Pinkiui Diuvaliui, žymiam advokatui, padedančiam žudikams išvengti teisingumo. Keršydamas advokatui, Burkas pagrobia jo gražuolę žmoną Remi.


Tačiau jis nesitiki, kad netrukus pajus nenugalimą trauką šiai nelaimingai moteriai, kilusiai iš Naujojo Orleano žemųjų sluoksnių ir ištekėjusiai už vyro, kurio neįstengė pamilti. Jis taip pat nenutuokia, kokia nuožmi dvikova prasidės Užgavėnių karnavalo šėlsme. Kai visos kaukės bus nuplėštos, Burkas turės pažvelgti į akis nemaloniai paslapčiai...

Subjektyviai: Pagaliau ir aš perskaičiau kažką iš įžymiosios tetos Sandros kūrybos. O susiskaitė ši knygutė labai greitai, nes tai, tiesą sakant, visom prasmėm lengvas skaitaliukas, primenantis holivudinių veiksmo filmų scenarijų, kuriame yra visi privalomi tokio turinio elementai. Vardinu elementus iš eilės.

Gerietis, teisingumo ieškantis ir garbės kodekso besilaikantis policininkas. Turtingas, nesažiningas (šitam garbės kodeksas nė motais), orchidėjas auginantis mafijozas-advokatas. Tada jo žmona - labai seksuali, ir kurią pamačius visiems vyrams stojasi (knygoje taip ir rašoma :D), tačiau iš tiesų ji labai švelni ir dora. Toliau tradiciškai - žuvęs teisinguolio policininko geriausias draugas ir našle likusi jo žmona, policininko teorijomis netikintys kolegos, ir į pagalbą pasiruošę (arba priversti) ateiti draugai, žiaurus ir ištvirkęs advokato-mafijozo asmens sargybinis, vienuolyne uždaryta gražuolės žmonos sesuo ir dar krūva veikėjų.

Aišku, pagrindiniai yra pirmieji du, ir ko gero, jūs jau nujaučiat, kaip viskas pasisuka, kai jie abu patenka į vieną erdvę - žvejybos namelį, apsuptą Luizianos pelkių. Beje, būtent pelkės, rūkas, aligatoriai ir keistos tokioje vietoje gyvančios žmogystos man patiko labiausiai.

Visa kita - tipiškas Schwarzenegger'io tipo trileriukas: meilės ir veiksmo - užtektinai, o ir galva neapkraunama jokiomis rimtomis filosofijomis. Tad jei jums tokie filmai prie širdies, tai knyga irgi turėtų patikti, o jei ne - tai nevarginkit akių, ir knygynuose ar bibliotekose į Sandros Brown pusę patariu pernelyg nesižvalgyt ;)


Mano įvertinimas: 5.0/10

Detalės:

Žanras: trileris, detektyvas
Puslapių skaičius: 440
Leidykla: Alma Littera, 2009
Iš anglų kalbos vertė Irena Kupčinskienė

1 komentaras:

  1. Sveiki visi, labai džiaugiuosi galėdamas dalintis savo liudijimu, kad visi žinotų, jog jūsų santykių / vedybų problemos yra išspręstos, kai susisieksite su DR ODION, kuris ką tik padėjo man savo galingais kerais atkurti mano sugedusius namus. Aš taip ilgai buvau piktnaudžiaujančioje santuokoje ir patyriau visišką atstūmimą ir neapykantą iš savo žmonos, kuri mane mylėjo. Ji virto baisia ​​monstru ir visada kovoja su manimi. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš savo gyvenimo. ji net mane apleido ir išsikraustė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikino. Aš išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis savimi ir vaikais vienas. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes aš ją tikrai myliu, bet nežinojau, ką daryti, kad žmona būtų namo. Susidūriau su internetu parašyta žinute ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalijo liudijimu apie panašią problemą, kurią išsprendė DR ODION, todėl nusprendžiau išbandyti ją nedaug, ar žinojau, kad jis tik atsakymas į tai, ko man reikia. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Aš gavau iš jo atsakymą, kuriame pasakė, ką turiu padaryti, ir tuojau pat laikiausi. Mano žmona beveik iškart paskambino ir maldavo grįžti namo. Grįžusi pastebėjau momentinius jos charakterio pokyčius. Ji pasikeitė į mane mylėjusią ir globojančią moterį. Šiandien mes vėl džiaugiamės. Visa tai dėka DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kiekvienas, norintis santykių / santuokos, padėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis vėl gali padaryti savo stebuklus jūsų gyvenime. susisiekite su juo per savo el. pašto adresą (drodion60@yandex.com) arba galite „whatsApp“ jį telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti