2012 m. lapkričio 12 d., pirmadienis

Looper (2012)

Oficialiai: Ateityje pasaulį užvaldžiusi verslo imperija rado būdą atsikratyti neparankių žmonių. Juos pasiunčia į praeitį. Dabartyje juos pasitinka specialiai paruošti žudikai, nužudantys auką ir atsikratantys kūno. Tačiau ką daryti, kai sulaukęs siuntinio iš ateities pamatai save?

Subjektyviai: Man, kaip veiksmo filmų mylėtojai, šis filmas buvo vienas iš laukiamiausių šiais metais. Dabar galvoju, kad galėjau taip labai ir nelaukt.

Nes, mano akim, jis nebuvo kažkuo ypatingas, ir visos tos šaudynės-gaudynės-slėpynės niekuo nesiskiria nuo kitų veiksmo filmų, kuriuos esu mačiusi. Nežinau, ar aš čia nesusikaupusi žiūrėjau, ar filme iš tiesų trūko įtampos, netikėtų siužetų posūkių ir to jauduliuko, kai tu kažką persekioji, ir pats tuo pačiu esi persekiojamas...

Kita vertus, gali būti, jog filmui koją pakišo (o gal turėčiau sakyt - kadrą patampė?) pernelyg dideli lūkesčiai ir nemažas teigiamų kritikų įvertinimų kiekis - juk kai einu žiūrėti kokio šaudo-gaudo su Statham'u, paprastai nesitikiu kažkokio intelektualaus šedevro, o tik paprasčiausio "džiaugsmo" akims - susišaudymų, palakstymų ir efektingų sprogimų...

Nes realiai šis filmas nėra labai prastas - aktoriai vaidina neblogai, patiko pagrindinis blogietis (tik nežinau, ar jį taip galima taip vadint; - kas matė filmą, supras apie ką aš..), pagrindinė idėja irgi visai nieko (tik buvo galima ją labiau išnaudot, labiau atskleist pagrindinio herojaus - ypač to, iš ateities, psichologinius aspektus, nors gal čia aš jau per daug užsimaniau). Saros personažas (akt. Emily Blunt) taip pat nėra tik kvailutė blondinė ar filmo dekoracija, kas labai dažna veiksmo filmuose.

Žodžiu, nesitikint per daug, tai visai neblogas veiksmo filmas su (ne)nuspėjama pabaiga - kurią daug kas giria dėl originalumo ir kuri man pasirodė laaaabai banali.



IMDB įvertinimas: 7.5/10
Mano įvertinimas: 7.0/10 (nes trūko sprogimų, ahahaha)


Detalės:

Žanras: Action, Crime, Sci-fi
Trukmė: 119 min.
Šalis: USA
Režisierius: Rian Johnson
Vaidina: Joseph Gordon-Levitt, Bruce Willis, Emily Blunt, Paul Dano, Noah Segan, etc. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą